Tájékoztatunk, hogy a honlapunkon a felhasználói élményed fokozásának érdekében sütiket (cookie-kat) alkalmazunk. A https://mamira.hu oldal használatával a tájékoztatásunkat tudomásul veszed, minden részletet megismerhetsz az adatvédelmi tájékoztatónkban.
Menü
Iitt jársz: > >

GYIK

Rendelés

Regisztráljak vagy sem?

Ha regisztrálsz, lehetőséged van nyomon követni a rendelésed állapotát illetve a korábbi rendeléseidet is meg tudod nézni.

Honnan tudom, hogy pontosan mekkora méretet válasszak?

A mérettáblázat oldalunkon megtalálod mindegyik márkának centiméterben megadott pontos méretezését. Ennek alapján meg tudod nézni, hogy melyik méretre is van szükséged.

Mit jelent a "raktáron", "rendelhető, szállítás kb. 1 hét", "limitált darabszám" és az "elfogyott"?

  • Raktáron: az általad kiválasztott ruhadarab készletünkön van. Ha délelőtt folyamán rendeled, akkor nagy valószínűséggel már másnap fel tudjuk neked adni a csomagodat.
  • Rendelhető, szállítás kb. 1 hét: ezek a termékeink 3-10 munkanap alatt tudnak hozzád eljutni, mivel a gyártóinktól hetente egyszer, hétfő délelőttönként rendelünk. Így ha vasárnap leadod a rendelésedet, akkor akár már csütörtökön vagy pénteken nálad lehet a kiszemelt ruhadarab.
  • Limitált darabszám: Csak néhány darab van már a gyártóknál. Rendelés előtt mindenképp egyeztess velünk, hogy biztos meglegyen még.
  • Elfogyott: az adott termékből már nincs készleten a gyártónál sem.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt  rendelésemről?

Automatikus visszaigazolást minden esetben küld neked a webáruházunk. Ha nem találod a bejövő leveleid között, kérlek nézd meg a spam mappádat is. Gmail esetében előfordul, hogy a promotions mappába teszi levelünket.

 

Szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • Házhozszállítás futárral: 1390 Ft, utánvét esetén + 280 Ft
  • GLS csomagpont: 1120 Ft, utánvét esetén + 280 Ft
  • FOXPOST automata: 699 Ft, utánvét esetén + 280 Ft

Mikor érkezik meg a csomagom?

Ha a rendelésedet adott nap délelőtt adod le nekünk és a termék(ek) készleten van(nak), akkor már másnap feladásra kerül számodra a csomagod. Amennyiben olyan terméket rendelsz, mely nincs raktárunkon, annak 3-10 munkanap a szállítási ideje. Gyártóinktól hetente egyszer, hétfő délelőttönként rendelünk. Így ha vasárnap leadod a rendelésedet, akkor akár már csütörtökön vagy pénteken nálad lehet a kiszemelt ruhadarab.

Hogy működik a házhozszállítás?

GLS futár segítségével érkezik meg a csomagod. A szállítás előtt sms illetve e-mail értesítést kapsz a pontos részletekkel.

Hogy működik a csomagpontra szállítás?

Több, mint 650 GLS csomagpont közül választhatod ki a neked leginkább megfelelő csomagpontot A csomagod átvételére 5 munkanap áll a rendelkezésedre.

FONTOS: a csomagpontoknál zömében készpénzzel, de van ahol készpénz mellett bankkártyával is, illetve vannak olyan csomagpontok, ahol csak bankkártyával tudod kiegyenlíteni a rendelésed végösszegét.

A fizetési lehetőségről a csomagpont kiválasztásánál tudsz informálódni. Ahol nincs nincs jelezve a bankkártyás fizetési mód, ott kizárólag készpénzben lehet fizetni.

GLS CsomagPontban történő átvétel esetén érvényes személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel szükséges igazolnia a személyazonosságát.

Amennyiben GLS Automatából történik a csomagátvétel, úgy az e-mailben vagy SMS-ben kapott hozzáférési kódra lesz szüksége.

Hogy működik FOXPOST automata?

1. A rendelés leadásnál a szállítás menüpontban válaszd ki acímlistából a hozzád legközelebb eső FOXPOST automatát.

2. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Fontos: őrizd meg a kapott SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

3. Látogass el az automatához, add meg a kódodat és nyisd ki a rekeszedet.

4. Ha utánvéttel rendelted csomagodat, akkor az automatánál bankkártyával ki is tudod fizetni.

5. Ha valami oknál fogva szeretnéd visszaküldeni a csomagodat 14 napon belül ingyenesen megteheted ugyanazzal a nyitókóddal, amit az átvételhez kaptál. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Pötyögd be egyedi nyitókódodat. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját.

 

Fizetés

Milyen fizetési módok közül tudok választani?

  • Bankkártyás fizetés: Barion (Barion Payment Zrt.) segítségével biztonságosan tudsz fizetni bankkártyával. Az bankkártya adataid nem jutnak el webáruházunkhoz. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
  • Banki átutalás (előre):
    • Az átutaláshoz szükséges adatok:
    • Számlaszám: 18203033-01285783-10010015
    • Számlatulajdonos: Kismihók Judit
    • Közlemény rovat: megrendelésed azonosítója
    • A megrendeléstől számított 3 munkanap áll rendelkezésedre az átutalás elindításáig. A határidő lejárta után emlékeztető e-mailt küldünk.
  • Utánvét:
    • Futárnál: készpénzzel és bankkártyával tudsz fizetni
    • FOXPOST: bankkártyával
    • GLS csomagpont: mindegyik csomagpontnál jelölve van, hogy milyen módon tudsz fizetni.
    • Utánvét összege: 280 Ft

Mi található a csomagban?

A csomagban az általad kiválasztott és megvásárolt termékeket illetve a visszaküldési ívet (elállási nyilatkozatot) találod. A visszaküldési ívet a megrendelés visszaigazolásához is csatoljuk.

 

Ha esetleg mégsem jó valamiért, amit rendeltél

Mi a teendő, ha nem jó a ruha mérete?

Kérlek, küldd vissza nekünk az átvételtől számított 14 napon belül a kitöltött visszaküldési ívvel (elállási nyilatkozattal) együtt. Kérlek, a visszaküldési íven jelöld, ha másik méretben szeretnéd a terméket vagy másik terméket szeretnél helyette. Ha az előző két opció egyikével sem szeretnél élni, akkor a visszaküldési íven jelöld kérlek, hogy a termék ellenértékét kéred vissza és mi visszautaljuk neked a visszaküldési íven jelzett bankszámlaszámra. Sajnos készpénzes visszafizetésre nincs lehetőség. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében, kérlek minden esetben jelezd nekünk e-mailben is, ha valamilyen probléma merül fel.

Elég, ha csak e-mailben jelzem hogy másik terméket szeretnék vagy elállok a vásárlástól?

Kérlek, minden ilyen esetben a csomagban talalható visszaküldési ívet (elállási nyilatkozat) is küldd nekünk vissza, ha véletlenül nem lenne már meg innen letöltheted illetve a megrendelést visszaigazoló e-mailben is megtalálod. Ennek meglétével tudjuk teljesíteni a cserét illetve a vásárlástól való elállás esetén a termék árának visszafizetését.

Nem lett jó a ruha, visszaküldeném és nem kérek cserét. Mi a teendőm?

Először is sajnáljuk, hogy valami miatt nem lett jó a kiszemelt ruha. Kérlek, ha módod van rá, írd meg nekünk, hogy mi volt a probléma.

Az átvételtől számított 14 napod van rá, hogy visszajuttasd nekünk a terméket/csomagot sértetlen, eredeti állapotban (az eredeti címkék legyenek rajta kérlek) a visszaküldési ívvel együtt és haladéktalanul visszautaljuk neked a termék(ek) és a szálltás ellenértékét. Ha átutalással fizettél nekünk, akkor arra a bankszámlára fizetjük vissza, amiről utaltál. Amennyiben bankkártyával vagy utánvéttel egyenlítetted ki a vételárat, kérlek a visszaküldési nyilatkozaton tüntesd fel nekünk, hogy milyen bankszámlaszámra szeretnéd visszakapni. Készpénzes visszafizetést sajnos nem tudunk teljesíteni.

Hogyan tudom visszaküldeni a ruhákat?

Ha FOXPOST-tal rendelted, akkor egyszerű dolgod van, csak tedd vissza a csomagot az elállási nyilatkozattal az átvételtől számított 14 napon belül ugyanazzal a FOXPOST kóddal, mint amivel átvetted.

Minden egyéb más esetben kérlek, a székhelyünkre küldd vissza: 1142 Budapest, Ungvár utca 48/C 2/7. Fontos: utánvétes csomagot nem áll módunkban elfogadni.

 

Ha bármilyen további kérdésed merülne fel, kérlek, fordulj hozzánk bizalommal e-mailben vagy telefonos elérhetőségünkön!

Keresés