GYIK
Rendelés
Regisztráljak vagy sem?
Ha regisztrálsz, lehetőséged van nyomon követni a rendelésed állapotát illetve a korábbi rendeléseidet is meg tudod nézni.
Honnan tudom, hogy pontosan mekkora méretet válasszak?
A mérettáblázat oldalunkon megtalálod mindegyik márkának centiméterben megadott pontos méretezését. Ennek alapján meg tudod nézni, hogy melyik méretre is van szükséged.
Mit jelent a "raktáron", "rendelhető, szállítás kb. 1 hét", "limitált darabszám" és az "elfogyott"?
- Raktáron: az általad kiválasztott ruhadarab készletünkön van. Ha délelőtt folyamán rendeled, akkor nagy valószínűséggel már másnap fel tudjuk neked adni a csomagodat.
- Rendelhető, szállítás kb. 1 hét: ezek a termékeink 3-10 munkanap alatt tudnak hozzád eljutni, mivel a gyártóinktól hetente egyszer, hétfő délelőttönként rendelünk. Így ha vasárnap leadod a rendelésedet, akkor akár már csütörtökön vagy pénteken nálad lehet a kiszemelt ruhadarab.
- Limitált darabszám: Csak néhány darab van már a gyártóknál. Rendelés előtt mindenképp egyeztess velünk, hogy biztos meglegyen még.
- Elfogyott: az adott termékből már nincs készleten a gyártónál sem.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt rendelésemről?
Automatikus visszaigazolást minden esetben küld neked a webáruházunk. Ha nem találod a bejövő leveleid között, kérlek nézd meg a spam mappádat is. Gmail esetében előfordul, hogy a promotions mappába teszi levelünket.
Szállítás
Milyen szállítási módok közül választhatok?
- Házhozszállítás futárral: 1390 Ft, utánvét esetén + 280 Ft
- GLS csomagpont: 1120 Ft, utánvét esetén + 280 Ft
- FOXPOST automata: 699 Ft, utánvét esetén + 280 Ft
Mikor érkezik meg a csomagom?
Ha a rendelésedet adott nap délelőtt adod le nekünk és a termék(ek) készleten van(nak), akkor már másnap feladásra kerül számodra a csomagod. Amennyiben olyan terméket rendelsz, mely nincs raktárunkon, annak 3-10 munkanap a szállítási ideje. Gyártóinktól hetente egyszer, hétfő délelőttönként rendelünk. Így ha vasárnap leadod a rendelésedet, akkor akár már csütörtökön vagy pénteken nálad lehet a kiszemelt ruhadarab.
Hogy működik a házhozszállítás?
GLS futár segítségével érkezik meg a csomagod. A szállítás előtt sms illetve e-mail értesítést kapsz a pontos részletekkel.
Hogy működik a csomagpontra szállítás?
Több, mint 650 GLS csomagpont közül választhatod ki a neked leginkább megfelelő csomagpontot A csomagod átvételére 5 munkanap áll a rendelkezésedre.
FONTOS: a csomagpontoknál zömében készpénzzel, de van ahol készpénz mellett bankkártyával is, illetve vannak olyan csomagpontok, ahol csak bankkártyával tudod kiegyenlíteni a rendelésed végösszegét.
A fizetési lehetőségről a csomagpont kiválasztásánál tudsz informálódni. Ahol nincs nincs jelezve a bankkártyás fizetési mód, ott kizárólag készpénzben lehet fizetni.
GLS CsomagPontban történő átvétel esetén érvényes személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel szükséges igazolnia a személyazonosságát.
Amennyiben GLS Automatából történik a csomagátvétel, úgy az e-mailben vagy SMS-ben kapott hozzáférési kódra lesz szüksége.
Hogy működik FOXPOST automata?
1. A rendelés leadásnál a szállítás menüpontban válaszd ki acímlistából a hozzád legközelebb eső FOXPOST automatát.
2. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Fontos: őrizd meg a kapott SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
3. Látogass el az automatához, add meg a kódodat és nyisd ki a rekeszedet.
4. Ha utánvéttel rendelted csomagodat, akkor az automatánál bankkártyával ki is tudod fizetni.
5. Ha valami oknál fogva szeretnéd visszaküldeni a csomagodat 14 napon belül ingyenesen megteheted ugyanazzal a nyitókóddal, amit az átvételhez kaptál. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Pötyögd be egyedi nyitókódodat. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját.
Fizetés
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
- Bankkártyás fizetés: Barion (Barion Payment Zrt.) segítségével biztonságosan tudsz fizetni bankkártyával. Az bankkártya adataid nem jutnak el webáruházunkhoz. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
- Banki átutalás (előre):
- Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Számlaszám: 18203033-01285783-10010015
- Számlatulajdonos: Kismihók Judit
- Közlemény rovat: megrendelésed azonosítója
- A megrendeléstől számított 3 munkanap áll rendelkezésedre az átutalás elindításáig. A határidő lejárta után emlékeztető e-mailt küldünk.
- Utánvét:
- Futárnál: készpénzzel és bankkártyával tudsz fizetni
- FOXPOST: bankkártyával
- GLS csomagpont: mindegyik csomagpontnál jelölve van, hogy milyen módon tudsz fizetni.
- Utánvét összege: 280 Ft
Mi található a csomagban?
A csomagban az általad kiválasztott és megvásárolt termékeket illetve a visszaküldési ívet (elállási nyilatkozatot) találod. A visszaküldési ívet a megrendelés visszaigazolásához is csatoljuk.
Ha esetleg mégsem jó valamiért, amit rendeltél
Mi a teendő, ha nem jó a ruha mérete?
Kérlek, küldd vissza nekünk az átvételtől számított 14 napon belül a kitöltött visszaküldési ívvel (elállási nyilatkozattal) együtt. Kérlek, a visszaküldési íven jelöld, ha másik méretben szeretnéd a terméket vagy másik terméket szeretnél helyette. Ha az előző két opció egyikével sem szeretnél élni, akkor a visszaküldési íven jelöld kérlek, hogy a termék ellenértékét kéred vissza és mi visszautaljuk neked a visszaküldési íven jelzett bankszámlaszámra. Sajnos készpénzes visszafizetésre nincs lehetőség. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében, kérlek minden esetben jelezd nekünk e-mailben is, ha valamilyen probléma merül fel.
Elég, ha csak e-mailben jelzem hogy másik terméket szeretnék vagy elállok a vásárlástól?
Kérlek, minden ilyen esetben a csomagban talalható visszaküldési ívet (elállási nyilatkozat) is küldd nekünk vissza, ha véletlenül nem lenne már meg innen letöltheted illetve a megrendelést visszaigazoló e-mailben is megtalálod. Ennek meglétével tudjuk teljesíteni a cserét illetve a vásárlástól való elállás esetén a termék árának visszafizetését.
Nem lett jó a ruha, visszaküldeném és nem kérek cserét. Mi a teendőm?
Először is sajnáljuk, hogy valami miatt nem lett jó a kiszemelt ruha. Kérlek, ha módod van rá, írd meg nekünk, hogy mi volt a probléma.
Az átvételtől számított 14 napod van rá, hogy visszajuttasd nekünk a terméket/csomagot sértetlen, eredeti állapotban (az eredeti címkék legyenek rajta kérlek) a visszaküldési ívvel együtt és haladéktalanul visszautaljuk neked a termék(ek) és a szálltás ellenértékét. Ha átutalással fizettél nekünk, akkor arra a bankszámlára fizetjük vissza, amiről utaltál. Amennyiben bankkártyával vagy utánvéttel egyenlítetted ki a vételárat, kérlek a visszaküldési nyilatkozaton tüntesd fel nekünk, hogy milyen bankszámlaszámra szeretnéd visszakapni. Készpénzes visszafizetést sajnos nem tudunk teljesíteni.
Hogyan tudom visszaküldeni a ruhákat?
Ha FOXPOST-tal rendelted, akkor egyszerű dolgod van, csak tedd vissza a csomagot az elállási nyilatkozattal az átvételtől számított 14 napon belül ugyanazzal a FOXPOST kóddal, mint amivel átvetted.
Minden egyéb más esetben kérlek, a székhelyünkre küldd vissza: 1142 Budapest, Ungvár utca 48/C 2/7. Fontos: utánvétes csomagot nem áll módunkban elfogadni.Ha bármilyen további kérdésed merülne fel, kérlek, fordulj hozzánk bizalommal e-mailben vagy telefonos elérhetőségünkön!